Sunday 14 October 2018

Pengunaan Kasturi Wali dalam minyak urut

Sepertimana yang telah saya terangkan dalam posting-posting sebelum ini, Kasturi asli bukan sahaja sekadar minyak wangi biasa malah boleh digunakan sebagai suatu alternatif dalam bidang-bidang lain yang tidak dapat diselesaikan dengan cara moden, berdasarkan testimoni, Kasturi Wali yang dicampur kedalam minyak urut dapat membuang penyakit angin dalam badan, sakit pada sendi dan gangguan misteri dan berbagai lagi, tapi urutan hendaklah dilakukan secara istiqamah/ berterusan dalam jangka masa panjang sehingga ternampak kesannya.
Untuk therapy kesihatan tubuh badan elok dicampurkan kasturi dengan minyak zaitun dan dilumur pada permukaan kulit dan anggota badan, (external use only).
Rasullullah ﷺ dikatakan mengunakan minyak zaitun pada rambut, kening, janggut, kelopak mata dan anggota badan yang lain. Pada setiap perbuatan baginda pasti tersirat hikmah tertentu.
Sabda baginda,"Makanlah zaitun dan sapulah minyak zaitun, Sesungguhnya ia daripada pohon yang diberkati." Allah ﷻ menyatakan bahawa terdapat keberkatan pada pokok zaitun.


No comments:

Post a Comment

Ekor Kijang Putih

Ekor Kijang Putih - Generate Powerful Aura Teramat sukar diperolehi, dapat bertemu atau melihat kelibat kijang putih pun sudah dianggap ...