Monday 12 February 2018

Kelebihan Kasturi Wali

Berbeza dari produk attar kasturi biasa, kasturi Wali boleh digunakan sebagai suatu jalan ikhtiar dalam terapi diri dan perubatan, ia adalah gabungan dari ratusan pusat kijang yang diambil dari dalam dan luar negara termasuklah kijang-kijang pelik yang sukar ditemui seperti kijang emas, kijang putih dan kijang coklat gelap, menjadikan aromanya unik, iaitu berubah dan tidak sama bergantung pada individu yang memakainya. Saya mengadunkan nya dengan suatu bahan istimewa lain mengikut kaedah petua dan pesanan orang tua dulu-dulu yang menjadikan ia wangian istimewa lain dari yang lain.
Kasturi wali adalah pati kasturi asli iaitu tiada sebarang campuran bahan sintetik untuk memperbanyakannya, cukup dengan sedikit calitan kecil saja pada permukaan kulit, aromanya pada peringkat awal agak kuat, lama-kelamaan apabila meresap ke permukaan kulit ia menghasilkan bauan yang lembut dan manis. Mengenai khasiat dan cara guna akan saya terangkan dalam entry yang lain, insyaallah.

No comments:

Post a Comment

Ekor Kijang Putih

Ekor Kijang Putih - Generate Powerful Aura Teramat sukar diperolehi, dapat bertemu atau melihat kelibat kijang putih pun sudah dianggap ...